CarrefourSA Retail Adsile güçlü perakende medya reklamları – Ekonomi

CarrefourSA Retail Adsile güçlü perakende medya reklamları – Ekonomi



Dünyanın önde gelen AdTech şirketi GoWit, Türkiye’nin öncü perakendecisi CarrefourSA ile binlerce reklamverene tek bir platform üzerinden çok kanallı reklam çözümleri sunan bir Perakende Medya ortaklığı kurdu. GoWit’in çok kanallı Perakende Medya teknolojisi sayesinde CarrefourSA Retail Ads, global CPG markalarının ve tedarikçilerinin reklam kampanyalarını saniyeler içinde oluşturmalarını ve anında reklamlarından kazanç elde etmelerini sağlıyor.Küresel Perakende Medya pazarı hızla büyürken, perakendeciler dijital reklamcılık stratejilerini çevrimiçi ve çevrimdışı kanallara taşıma ihtiyacını daha fazla hissediyor. Perakende Medya, reklamverenlere perakendecilerin değerli birinci taraf verilerine erişim sağlayarak hedefli ve kişiselleştirilmiş reklam kampanyaları oluşturmalarını mümkün kılıyor.2025 yılına kadar 179,5 milyar dolara ulaşması öngörülen küresel Perakende Medya pazarında, gıda perakendecileri, süpermarketler ve teslimat hizmetleri, önde gelen oyuncular olarak yerini alıyor.4 bin 500’den fazla reklamverene etkili müşteri erişimiBu yükselen pazarda, öncü Perakende Medya Reklam Teknolojisi sağlayıcısı GoWit ve Türkiye’nin öncü perakendecisi CarrefourSA, binlerce reklamverene tek bir platform üzerinden çok kanallı reklam çözümleri sunan bir Perakende Medya ortaklığı kurdu.CarrefourSA Retail Ads, müşteri tabanlarını genişletmek, marka bilinirliğini güçlendirmek ve satışlarını artırmak amacıyla, küresel markalar da dahil olmak üzere, 4 bin 500’den fazla reklamverene Perakende Medya reklam fırsatları sunuyor.Platform, gelişmiş hedefleme yetenekleri sunarak, müşterilerin ilgi alanlarına ve alışveriş davranışlarına göre kişiselleştirilmiş kampanyalar oluşturma imkanı tanıyor. Üstelik, konum bazlı kampanyalar ve coğrafi hedefleme seçenekleriyle müşteri hedeflemesini üst seviyeye taşıyor.GoWit’in çok kanallı Perakende Medya teknolojisi sayesinde CarrefourSA Retail Ads, global CPG markalarının ve tedarikçilerinin reklam kampanyalarını saniyeler içinde oluşturmalarını, çeşitli kanallarda yayınlamalarını ve anında reklamlarından kazanç elde etmelerini sağlıyor.Ürün kategorilerinde fark yaratan sponsorlu reklamlarPlatformdaki güncel reklam performansı çalışmalarına bakıldığında, reklamverenlerin çeşitli Sponsorlu Reklam formatları aracılığıyla farklı kategorilerde olağanüstü reklam sonuçları elde ettiği görüldü.Yiyecek ve İçecek kategorisindeki reklam kampanyaları yaklaşık 7 milyon gösterim ve 35,62 ROAS elde etti. Kişisel bakım kategorisindeki markalar, 10 milyona varan gösterim sayısına ulaşarak güçlü bir etkileşim kaydetti. Diğer yandan, ev ve temizlik ürünleri kategorisi, etkileyici reklam sonuçları elde ederek, 13,41 ROAS’a ve 7,5 milyondan fazla gösterime ulaştı.Tam kontrol, şeffaflık ve gerçek zamanlı raporlamaSelf servis yapısı sayesinde markalara tam kontrol imkanı sunan platform, reklamverenlerin kampanyalarını hızlıca yayına almasına ve performanslarını anlık olarak takip etmesine olanak tanıyor. GoWit CEO’su Emrah Adsan, “GoWit self servis Perakende Medya reklam platformunu entegre ederek, perakendecilerin pazar dinamiklerine hızlı bir şekilde yanıt vermelerini, gelir potansiyelini en üst düzeye çıkarmalarını, şeffaflık ve kontrol için artan reklamveren taleplerini karşılamalarını sağlıyoruz. İşbirliğimiz sayesinde, CarrefourSA reklamverenlerinin doğru kitleleri hedefleyerek, kampanya etkinliğini önemli ölçüde artırdıklarını görmekten mutluluk duyuyoruz” dedi.2025 Perakende medya trendleri: Mağaza içi ve site dışı reklamlar Mağaza içi dijital reklamlar, satın alma niyeti yüksek olan müşterilerin kararlarını doğrudan etkileyerek markalar için oldukça etkili fırsatlar yaratıyor. Diğer yandan, GoWit off-site reklam çözümleri, markaların CarrefourSA dışındaki dijital temas noktalarında da tutarlı bir şekilde görünür olmasını sağlıyor. Bu, markaların erişimini çeşitli kanallarda genişleterek, reklamların daha fazla müşteriyle buluşmasına katkı sağlıyor.CarrefourSA Dijital Teknolojiler ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı, Burçin Çelik; “Türkiye’de Perakende Medya alanındaki öncü konumumuzu her geçen gün daha da güçlendiriyoruz. Platformumuza entegre olan binlerce reklamveren ve yürüttüğümüz kampanyalardan elde ettiğimiz güçlü sonuçlar, bu alandaki başarımızın en önemli göstergesi. GoWit ile gerçekleştirdiğimiz stratejik iş birliği, çok kanallı reklamcılık ve ileri seviye hedefleme teknolojileriyle Perakende Medya Reklamcılığı’nda yeni bir dönemin kapılarını aralıyor. CarrefourSA Retail Ads aracılığıyla, yapay zeka destekli çözümlerimiz, dinamik teklif stratejilerimiz ve gelişmiş hedefleme seçeneklerimiz sayesinde reklamverenlerimizin kampanyalarından maksimum verim elde etmelerini sağlamaya devam edeceğiz.” dedi.GoWit hakkındaDijital reklamcılık alanında çözümler üreten ve global bir teknoloji şirketi haline gelen GoWit, pazar yerleri için çok kanallı Perakende Medya reklamcılığı deneyimi sağlayan inovasyonlar sunmaktadır. Sektörde 10 yılı aşkın deneyime sahip iki kurucu ortak Emrah Adsan ve Enes Dabanlıoğlu tarafından kurulan GoWit, sunduğu perakende reklamcılık platformu ile online satışların artırılması, müşteri kazanımı ve marka bilinirliğini öne çıkarma gibi etkili ve uzun vadeli çözümler üretmektedir. Birçok perakendeci ve markayı tek bir reklam platformunda bir araya getiren GoWit, Sponsorlu Ürün, Sponsorlu Marka, Görsel, Video ve Mağaza içi reklamlar da dahil olmak üzere çeşitli site içi, site dışı ve mağaza içi reklam formatları sunmaktadır.

Bu haber 3 defa okunmuştur.



Source link

Bir Yorum Yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Yazılar