Teknosa 25 Yaşında – Ekonomi

Türkiye teknoloji perakendeciliğinin ve e-ticaretin öncü markası Teknosa, 25 yaşında! 2000 yılında ‘Herkes için Teknoloji’ mottosuyla yola çıkıp, tüm Türkiye’de teknolojiyi yaygınlaştıran Teknosa, 25’inci yılını güçlü bir iletişim kampanyasıyla kutluyor. Ogilvy 4129 imzası taşıyan ve yönetmen koltuğunda Gürcan Güreşçi’nin oturduğu kampanya, izleyicileri teknolojik olduğu kadar nostaljik bir yolculuğa da çıkarıyor. Teknolojiyle dolu 25 yılın anlatıldığı kampanyada teknolojiyle birlikte dönüşen anlar duygusal ve samimi hikayelerle ekrana taşınıyor. Kampanya, yıllar içinde teknolojinin hayatlara nasıl dokunduğunu, anıları nasıl şekillendirdiğini ve insanları nasıl bir araya getirdiğini anlatan üç özel filmle izleyicilerle buluşuyor. Her biri teknolojiyle iç içe geçmiş duygusal hikayeler sunan filmler, izleyicileri hem geçmişin sıcak hatıralarına götürüyor hem de geleceğe dair ilham veriyor.Aşk, sevgi, hayal gücü…-Ahmet Mümtaz Taylan’ın seslendirmesiyle hayat bulan üç farklı hikayenin anlatıldığı seride, Teknosa’nın sunduğu teknolojilerin hayatlara dokunuşuna tanıklık ediliyor. Hikayelerin birinde yıllara meydan okuyan bir aşkı unutulmaz kılan en önemli dinamiklerden biri teknoloji olarak karşımıza çıkıyor. Bir diğer filmde Teknosa, sunduğu teknolojilerle, bir anne ve oğul arasındaki mesafeleri aşarak bağları güçlendiriyor, paylaşılması gereken anları kutluyor. Kampanyanın yüzleri gülümseten diğer filminde ise, samimi ve muzip bir ailede yeşeren çocuksu bir hayal, teknolojiyle yaratıcılığı bir araya getirerek hayat buluyor.TV ve sosyal medya başta olmak üzere 360 derece iletişim yapılan kampanyanın prodüksiyonunu ise Riders üstleniyor.Teknosa, 25. yaşını çalışanlarıyla birlikte kutladığı özel bir kareyle taçlandırdı.Teknosa’nın 25 yıldır süren bu yolculuğunda, çalışanlarının emeği ve enerjisi büyük bir rol oynuyor.Mağaza ve depo ekiplerinden genel merkez çalışanlarına kadar Teknosa’nın farklı kademelerinden temsilcilerin teknolojik ürünlerle poz vererek hem çeşitliliği hem de dinamizmi yansıttıkları fotoğraf tüm iletişimin ana taşıyıcı öğesi olarak konumlandırılıyor.Filmleri izlemek için; https://www.youtube.com/playlist?list=PLhNuw4zRaZJ-IYUAsjFYKXL_MquKSC7uQKampanya KünyesiReklamveren: TeknosaReklamveren Temsilcisi: Emre Kurtoğlu, Serap Balkan, Aslıhan Dursun, Umut KayaKreatif Ajans: Ogilvy 4129CEO: Leslie KrespinCCO: Sami BasutYönetici Kreatif Direktör: Setenay Özcan YıldırımKreatif Ekip Lideri: Yiğit Zigaloğlu, İsmail Berat KösemenYazar: Baran Özen, Nida Filiz, Emre KaragözMüşteri İlişkileri Direktörü: Gözde Aldinç AtamerGrup Marka Direktörü: Didem ÇetinMarka Direktörü: Seray Atsız GüreşçiMarka Süpervizörü: Busenur Korkmaz AltunStrateji Yöneticisi: Kerem SabuncuStratejist: Ayça MenziProdüksiyon Lideri: Şafak SerterProdüktör: Kasım Bektaş, Alperen ŞehirliProdüksiyon Şirketi: Riders FilmYönetmen: Gürcan GüreşçiYapımcı: Damla Sel, Yaren DemirPost Prodüksiyon Şirketi: Tonic EffectsDış Ses: Ahmet Mümtaz TaylanMüzik: DingDong! , Universal
Bu haber 0 defa okunmuştur.